Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagane wykształcenie wyższe majace zastosowanie w realizacji zadań Państwowej Inspekcji Sanitarnej (np. ochrona środowiska, inżynieria środowiska, zdrowie publiczne)dodatkowo wymagana podstawowa znajomość obowiązujących przepisów prawnych z zakresu działania Inspekcji Sanitarnej oraz Kodeksu Postępowania Administracyjnego, znajomość i obsługa komputera w środowisku Windows oraz pakietu Microsoft Office, zdolności organizacyjne i interpersonalne, zaangażowanie oraz otwartość, umiejętność pracy w zespole oraz samodzielnie, zaangażowanie w realizację zadań, odpowiedzialność, dyspozycyjność, komunikatywność i kreatywność, inicjatywa w działaniu, umiejętność analitycznego myślenia i pracy pod presją czasu
Lubin
Umowa o pracę na czas określony
od 6 727 PLN
+ premia
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Klient portalu Praca.pl
dolnośląskie / Legnica
Optymalizacja użytkowania i komercjalizacja nieruchomości. Pozyskiwanie nowych lokalizacji dla placówek oraz obiektów logistycznych. Poszukiwanie i negocjowanie warunków z potencjalnymi najemcami. Prowadzenie niezbędnej dokumentacji. Koordynacja działań...
Przedsiębiorstwo Budowlane ARKOP Sp. z o.o. Spółka Komandytowa
dolnośląskie / Polkowice
Nadzór nad przebiegiem prac budowlanych i zespołami wykonawczymi Kontrola jakości robót oraz zgodności z harmonogramem Koordynacja dostaw materiałów na plac budowy Sporządzanie obmiarów oraz dokumentacji wykonawczej Dbanie o przestrzeganie przepisów BHP na...